légzőgyakorlatok
Szolgáltatás

Légzőgyakorlatokkal a stressz ellen

A helyes légzés egyesíti a testet és az elmét. A légzőgyakorlatok segíthetnek ellazulni, kontrollálni a szorongási érzéseket, enyhíteni a stresszt és leküzdeni az álmatlanságot. Ezen kívül még a figyelem fokozására és a negatív gondolatoktól való megszabadulásra is hasznosak.

A különböző légzési technikák és módszerek használata a levegővétel szabályozására, valamint az elme és a test megnyugtatására nem számítanak új jelenségeknek. Léteznek légzőgyakorlatok az egészség és a nyugalom megőrzésére, a stressz ellen, a hörghurut megelőzésére, a gyermekeknek, sőt, még a felesleges súly csökkentésére is.

Keleten és a buddhista kultúrában ezeket évszázadok óta nagy sikerrel gyakorolják. Néhány ember azonban nem szereti a légzőgyakorlatokat, mert kényelmetlen számukra a légzésük irányítása. Ha Ön is úgy gondolja, hogy ezeket a technikákat nem Önnek találták ki, akkor próbáljon ki másik nagyon hatékony és népszerű módszert a testmozgás segítségével! Bátran gyakorolhatja a jógát és a progresszív relaxációt is.

Print Friendly, PDF & Email